whatsapp-call
contact-us
social-media-links

מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עיצוב דירות יוקרה ועיצוב פנים בתי יוקרה

    האתגר המרכזי כאשר מדברים על עיצוב דירות יוקרה הוא מורכב ולא פשוט, עוד יותר כאשר מדובר בבית פרטי, כאן מעוניינים למצוא האיזון של עיצוב פנים בתי יוקרה עם שימוש כל מה שמסביב. בשביל בעל הנכס, הצורך הוא פשוט, אך לאדריכלית ומעצבת פנים האתגר הוא לא פשוט, כיוון שיש צורך לחשוב על כל מה שאפשר לקחת בחשבון כל פרט, אפילו אם הוא נראה לא חשוב במבט הראשוני, יכול להיות שפרט הזה ישנה טוטאלי העיצוב.

    הצורך בעיצוב דירות יוקרה ו/או עיצוב פנים בתי יוקרה

    הצורך הוא לתכנן את חלל הדירה פרקטי ונאה על פי צרכי הדיירים בהתאם לנתוני השטח הקיימים. יהיה צורך, כמובן, להתחשב בסגנון העיצוב הרצוי, וכן, לעשות שימוש בחומרים טבעיים ומעובדים המשתלבים היטב ביניהם. לטובת השגת כל המטרות המוצהרות יש צורך במציאת פתרונות יצירתיים למצבים מסובכים. התכנון ייעשה בשילוב בעלי הבית. נועה גרייזמן מתמחה בתכנון ועיצוב פנים בתי יוקרה, עיצוב דירות יוקרה ואדריכלות בתים, גם פנימי וחיצוני, מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל מידע עבור עיצוב דירות יוקרה ו/או עיצוב פנים בתי יוקרה מאחת המומחיות בעיצוב פנים בצפון עם מעל 15 שנות ניסיון ומגוון רחב של פרויקטים מוצלחים.

    עיצוב דירות יוקרה – הקפדה על כל פרט חשוב

    כאשר מביטים על עיצוב דירות יוקרה חייבים להבין שזה ייעשה תוך כדי ראייה כוללת ועם הקפדה על כל הפרטים הקטנים שהופכים את השהייה וההתנהלות בו לבטוחים ונוחים ביותר. הרצון הוא לייצור מרחב מגורים פנימי מזמין שנעים להיכנס אליו ולשהות בו. הצורך להפוך את החלל לפרקטי, דורש מחשבה מרובה ולהתאים מערכות חכמות לתוך הדירה, זאת במטרה ברורה, נוחות לשוהים. מחשבה נכונה לצורך שילוב מודרניות בהתמדה על אסתטיקה של הבית, כלומר שליחת כבלים חשמל, מערכות אינסטלציה, רשת תקשורת, הכנה למיזוג אוויר ראשי שיפוזר בכל הדירה ואחרות. אפשרויות לשלוט בכל המערכות (בית חכם) מרחוק באמצעות אפליקציה מתואמת לנייד בהתאם למערכת הפעלה שלו (Android/ iOS).

    כל פרט חשוב 

    בחירה של אביזרי קצה המשתלבים היטב בסגנון העיצוב הקיים. בין היתר, ברזים וכלים סניטריים, שקעים ונקודות חשמל, פרזול ועוד. נועה גרייזמן אדריכלית  ומעצבת פנים יודעת איך לעשות שימוש בחומרים טבעיים ומעובדים המשתלבים ביניהם ובתוך המרחב באופן מושלם. כך עץ, מתכת, בד, אבן, קש ואחרים. ייבחרו סוגים, מרקמים וגוונים היוצרים את ההרמוניה הנדרשת בכל חלל.  זאת לטובת אווירה נעימה וחמה. הוספת עניין וייחוד תיעשה על ידי הוספת נישות, מחיצות, קירות כוח מחופים באבנים נאות, הנמכות תקרה ועוד.

    עיצוב פנים בתי יוקרה – בהתאם לסגנון הנבחר

    התמונה משתנה אם מדובר בעיצוב פנים בתי יוקרה, כאן העיצוב נעשה על פי הסגנון האהוב על הלקוחות. ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב, כגון קלאסי, מודרני, כפרי ועוד. קו העיצוב יוביל לאורכו ורוחבו של הבית עם נגיעות ושינויים נדרשים לחללים וחדרים, תוך כדי ניצול ככל האפשר את החללים של החדרים. חשוב מאוד לקחת בחשבון שילוב נכון של מערכות חיוניות לתפעולו ובין היתר: אינסטלציה, חשמל, תקשורת, חימום מרכזי, מיזוג אוויר ועוד. 

    עיצוב פנים בתי יוקרה בסגנון מודרני – דגשים חשובים

    כאשר מדובר בעיצוב פנים בית יוקרה בסגנון מודרני, חייבים לחשוב על שילוב של מערכות תפעול שונות וחכמות המופעלות על ידי אפליקציה כולל מרחוק. האדריכלית ומעצבת פנים תעשה שימוש רב בחומרים טבעיים ומעובדים מסוגים, מרקמים וגוונים שונים. בדומה עיצוב דירות יוקרה, יבוצע שימוש ומחשבה באותו קו החומרים שהם: עץ, אבן, מתכת, גד, קש קרמיקה ואחרים. כולם יכולים להשתלב ביניהם ובתוך החללים בצורה נפלאה. התוצאה תהיה מרחב הרמוני, ובעל אווירה מזמינה. יהיה נעים להגיע לבית ולשהות בו שעות ארוכות.

    לצורך הגברת העניין והייחוד יהיה ניתן להוסיף/לייצור נישות, מחיצות, הנמכות תקרה, קירות כוח מחופים ועוד. כל אלו מושכים את העין ועושים טוב על הלב.

    תכנון ושילוב בתהליך מסודר

    התהליך מתחיל במפגש עם הלקוחות לצורך קבלת מידע והבנת הצרכים, וטעמם האישי שלהם. ייערך סיור מקדים במקום, בין היתר בשטח המיועד לבנייה, זאת כדי לראות לעשות אבחנה נכונה של השטח של הדירה או בית, את צורתו, השיפועים בו, הנוף הנשקף ממנו את כיווני האוויר ועוד. ועל פי כל אלו תוכן תוכנית מקיפה ובשלב הבא תוגש תכנית ראשונית שקרוב לוודאי תשתנה בחלקיה עקב בקשות והערות. כאשר תתגבש תוכנית סופית, הפרויקט יעבור לביצוע כאשר המעצבת מלווה אותו באופן צמוד.

    בשיחה טלפון בלבד למצוא שירות מסור ומקצועי

    נועה גרייזמן מתמחה בתכנון ועיצוב דירות יוקרה, עיצוב בתים פרטיים, מעל 15 שנות ניסיון ומגוון רחב של פרויקטים מוצלחים, אם אתם בשלב של עיצוב פנים בתי יוקרה, מחפשים מעצבת פנים מקצועית, עם יחס אישי, היא תוכל לשלב פרקטיות ומודרניות, אין ספק שתוכלו לעשות זאת בגדול, מוזמנים ליצור קשר למספר: 052-7415556 ולתאם פגישה הכרות, יעוץ ותכנון. נועה גרייזמן היא אדריכלית בחיפה מוכרת בעל שם, היא תיתן סיוע בבחירת אביזרים ופריטים משלימים, זמינות, עם עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים ועוד.

    מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

      לכתבות נוספות בתחום

      עיצוב פנים משרדים

      יצירת מרחבי עבודה נוחים, פרקטיים ונאים, בעיקרון מתבצע כאשר משרד או בתי עסק החליט להוציא לפועל עיצוב פנים משרדים, כך...

      המשך קריאה
      עיצוב פנטהאוז

      דירות הפנטהאוז הופכות לסמל של יוקרה, אופנה ואלגנטיות. עיצוב פנטהאוז הוא תהליך לא פשוט, דורש הרבה מחשבה ויצירתיות, למרות שנשמע...

      המשך קריאה